حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

33863336031

با مـا در تمـاس باشـید

الکترود ایدن در اصفهان

الکترود ایدن در اصفهان

الکترون ایدن در اصفهان

الکترود ایدن در اصفهان : خرید محصولات ارزان و با کیفیت این روزها یکی از اهداف مشتریان در زمان خرید است. با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات اخیر قیمت ها در بازار، مشتریان در زمان خرید هر محصولی بیشتر به ارزان بودن و همچنین کیفیت محصول دقت می کنند. اکترود ایدن خروجی ایده آل و همچنین ظرفیت بسیار بالایی دارد. الکترود ایدن در انتقال جریان الکتریکی به سایر قطعات مختلف نقش بسزایی دارد. بدین منظور الکترود ایدن نیز به عنوان یک محصول پر مصرف در مواجه با آلودگی های جوش مقاومت بالایی دارد.

که با توجه به همین قابلیت های موثر آن از این محصول در صنایع نفت و گاز، صنایع پل سازی ، صنایع کشتی سازی ، صنایع پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، صنایع حمل و نقل، صنایع خودروسازی و اسکلت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به نقش پر رنگ الکترود ایدن در این صنایع و همچنین مزیت های آن انتظار می رود که این قطعات در قیمت های به صرفه و همچنین کیفیت بالا تولید و روانه بازار شوند. ما در این مقاله قصد داریم مشخصات الکترود ایدن و خرید الکترود ایدن در اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

——————————————————————————–

خرید الکترون ایدن در اصفهان

خرید الکترود ایدن در اصفهان : الکترود ایدن یکی از معتبرترین برندهای بازار است. الکترود ایدن در اصفهان با کفیت ترین الکترود ها را برای مشتریان خود ارائه می کند. از طرفی این قطعات علاوه بر اینکه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با قیمت مقرون به صرفه ای نیز به فروش می رسند. الکترود اعتماد یزد قیمت پایین تری نسبت به بقیه برند ها دارد. اگر شما هم قصد خرید الکترود ایدن را دارید و مایلید بهترین کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم داشته باشید. ما به شما الکترود ایدن را پیشنهاد می کنیم.

نکته قابل توجه این است که این شرکت انواع متنوعی از الکترود ایدن را در ابعاد، اندازه و ضخامت های متنوع به بازار عرضه کرده است. در واقع این شرکت با ارائه محصولات متنوع از الکترودها تمام خواسته های مشتریان خود را از همه نقاط کشور برآورده کرده.. شما هم در صورت نیاز به خرید الکترود ایدن در اصفهان نیز می توانید به عنوان یکی از خریداران و کاربران دائمی ما باشید.

——————————————————————————–

قیمت الکترود ایدن در اصفهان

قیمت الکترود ایدن در اصفهان با توجه به نوع الکترود و برند آن مشخص می شود. الکترود های ایدن از نظر جنس، نوع پوشش، ترکیبات، شماره الکترود که هر کدام برای کار مشخصی تولید می شود و با هم متفاوت هستند. و بر همین اساس قیمت گذاری می شوند. همچنین تحولات سیاسی و اقتصادی، نرخ ارز، تحریم ها نیز روزانه باعث تغییر قیمت الکترود ایدن و همه اجناس از جمله الکترود می شود. اگر به دنبال قیمت الکترود در اصفهان هستید می توانید در زمان خرید لیست قیمت را به صورت آنلاین دریافت نمایید. البته ناگفته نماند خرید الکترود ایدن در اصفهان و خرید الکترود آما به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش ما باعث حذف واسطه ها شده. و در نهایت قیمت تمام شده آن برای شما تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

——————————————————————————–

فروش الکترود ایدن در اصفهان

الکترود ایدن در اصفهان

الکترود میکا با در نظر گرفتن قیمت سیم جوش و کاربرد آن صورت می گیرد. در زمان خرید الکترود جوشکاری ایدن حتما به ابعاد و کیفیت محصول توجه لازم را داشته باشید. با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب اکثر جوشکاران به مشتریان خود خرید الکترود ایدن را پیشنهاد می دهند. الکترود ایدن کاربردهای زیادی دارد که از جمله آن می توان به جوش دادن میلگردها به سقف، بستن سیم و جوش دادن میلگرد انتهای پایه فنس اشاره کرد. انواع متنوعی از الکترود ایدن در سایز و ابعاد متنوع در اصفهان و در شعبه های ما به فروش می رسد. که شما به راحتی می توانید محصولات را در سایت فروشگاه ابزارآلات گاز اردستان مشاهده کنید.

و هر کدام که مناسب کارتان بود را سفارش و ثبت کنید تا در کمترین زمان به دستتان برسد. عموما فروش الکترودها در بسته بندی های 5 کیلویی انجام می شود. که فروش آن در اصفهان به صورت بسته ای و کیلویی صورت می گیرد و قیمت آن نیز بستگی به وزن مورد نظر شما دارد. برای بدست آوردن قیمت هر بسته از الکترود باید قیمت هر کیلو از آن را در وزن بسته 5 کیلویی ضرب کرد. در ادامه نیز به بررسی انواع الکترود ایدن و تقسیم بندی های آن می پردازیم.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصول باما تماس بگیرید

——————————————————————————–

تقسیم بندی الکترود از نظر جنس فلز

انواع متنوعی از الکترود ایدن در بازار موجود است. که با توجه به جنس الکترود در دسته های مختلف قرار می گیرند.

هر کدام از این الکترود های ایدن با کیفیت بالا در قیمت های مقرون به صرفه در بازار موجود هستند.

الکترودهای معرفی شده با توجه به جنسی که دارند در بازار با قیمت های مناسب به فروش می رسند.

——————————————————————————–

دلیل بیشتر بودن الکترودهای آهن نسبت به سایر الکترود ها چیست؟

اما دلیل بیشتر بودن الکترودهای آهن نسبت به سایر الکترودهای جوشکاری ایدن در بازار چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که آهن و آلیاژه ها از جمله مواردی هستند که بیشترین جوشکاری ها بر روی آن انجام می شود. در جوشکارهای فلزاتی از قبیل برنج، برنز، آلومینیوم و مس الکترودهای غیر آهنی بکار رفته و در جوشکاری های فولادی نیز از آلیاژ های فولادی استفاده شده است. برای جوشکاری دو قطعه فلز به هم، اصولا الکترودهایی بکار گرفته می شوند که از جنس یکسانی با فلز مبنا برخوردار باشند.

به این نکته دقت داشته باشید که در صورت عدم صحیح انتخاب الکترودهای ایدن با توجه به  نوع کار، مشکلاتی از جمله شکنندگی فلز و همچنین برخوردار نبودن از بیشترین مقاومت و استقامت در مقابل فساد تدریجی را در پی خواهد داشت. با توجه به حساسیت بالای انتخاب صحیح الکترودها در مواردی استثنا برای متصل کردن قطعات برنج و چدن، برنج و آهن به یکدیگر الکترودهای خاصی مطابق با نوع کاربرد آن طراحی شده اند.

——————————————————————————–

تقسیم بندی الکترود ایدن از نظر پوشش

الکترود جوشکاری ایدن : الکترودهای بدون پوشش و الکترودهای پوشش دار دو نوع الکترودهای فلزی هستند که با توجه به نحوه پوشش تقسیم بندی می شوند.

از جمله الکترودهای پوشش دار می توان به ترکیبات شیمیایی متنوع اشاره کرد که بخشی از این ترکیبات به صورت نامشخص و برخی دیگر نیز به صورت مشخص وجود دارد. البته برخی از الکترودها نیز هستند که با توجه به ارزش اقتصادی که دارند ترکیباتشان به طور واضح مشخص نیست و فرمول آن نزد کارخانه سازنده به صورت محرمانه نگهداری می شود.

از ترکیباتت شیمیایی پوشش دار  می توان به مواردی همچون سیلیکات‌های متنوع، کربنات کلسیم، سولفوریک، دی اکسید تیتانیوم  و  فرو منگنز اشاره کرد.

همه ترکیبات شیمیایی پوشش الکترودها، هریک به طور جداگانه نقشی مهم و ضروری در جوشکاری دارند. از مهمترین این موارد می توان نگهداری ناحیه جوش از اکسیداسیون، یکدست و پایدارسازی قوس الکتریکی و ایجاد ترکیبات معین در ناحیه جوش اشاره کرد.

——————————————————————————–

خواص پوشش الکترود‌های ایدن

الکترود ایدن در اصفهان

  1. در زمان ذوب گازهای محافظ و سرباره تولید می شود.
  2. موجب پایداری و پیوستگی قوس الکتریکی می شود.
  3. استفاده بهینه تفاله جوش و سرباره از خاصیت احیاکنندگی
  4. تفاله جوش با برخوردار بودن از  خاصیت انقباض بالا نسبت به فلز منجر به جداسازی آسانی آن از روی گرده جوش می شود.
  5. در جوشکاری های بالای سر و عمودی، تفاله در کمترین زمان منجمد می شود و در پی آن از سقوط مواد مذاب در اثر جاذبه زمین تا حد قابل توجهی جلوگیری می شود.

——————————————————————————–

انواع الکترود ایدن پوشش دار با توجه به ترکیب شیمیایی

با توجه به ترکیبات شیمیایی الکترودها به چند مورد دسته بندی می شوند که در ادامه به شرح هر یک به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

——————————————————————————–

الکترود ایدن اسیدی یا گرم

الکترود ایدن در اصفهان :این قضیه موجب می‌شود که بیشتر جوشکارها نسبت به کار با این مدل از الکترودها تمایل چندانی نشان ندهند چراکه سرباره که از جوشکاری الکترودهای اسیدی حاصل می شود نیز خاصیت اسیدی پیدا می کند. مقاومت کششی الکترودهای روتیلی نسبت به الکترودهای اسیدی مقاومت بالایی دارند ولی از طرفی افزایش استحکام ضربه ای و طول الکترودهای اسیدی در برابر الکترودهای روتیلی بیشتر است.

——————————————————————————–

الکترودهای بازی یا قلیایی ایدن

بنابراین از الکترودهای قلیایی یا بازی  در  مخازن تحت فشار و جوشكاری فولادهای ساختمانی پرمنگنز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از علت های استفاده از الکترودها در پاس های اول جوشکاری این است که از نفوذ بالایی برخوردار هستند. از طرفی نسبت به سایر الکترودها در جوشکاری سرعت جوش بالایی دارند.

——————————————————————————–

الکترودهای دی اسید تیتانیوم یا روتیلی ایدن

برخوردار بودن از مقدار بالایی از دی اکسید تیتانیوم در ترکیبات پوششی از جمله دلایلی است که الکترودهای دی اسید تیتانیوم یا روتیلی نسبت به سایر الکترودها شروع جوش و مصرف نسبتا خوبی دارند. این مدل از الکترودها قوس الکتریکی آرام و نفوذ در حد متوسطی دارند.الکترودهای دی اکسید تیتانیوم یا روتیلی حاوی انتهای ظریف هستند و در جوشکاری از بالا به پایین به کار می روند.

——————————————————————————–

الکترودهای سلولزی

الکترود جوشکاری ایدن : سلولزی در شرایط مختلف در جوشکاری مطلوب  و دارای نفوذ بالایی هستند. این مدل از الکترودها در گروه الکترودهای سلولزی جای دارند. این الکترودها موجب ناهموار و خشن شدن سطح جوش می شوند به این خاطر که دود زیادی دارند از طرفی الکترودها سرباره ای نازک دارند که از روی گرده جوش به راحتی جدا می شوند. جوشی که از این الکترودها حاصل می شود خواص مکانیکی مطلوبی دارند و با توجه به آزمایش رادیوگرافی نتیجه خوبی ارند.

——————————————————————————–

ویژگی الکترود اسیدی

یکی از ویژگی های الکترود اسیدی  این است که نسبت به الکترود رویتلی و سلولزی پوشش نسبتا ضخیم تری دارند  به همین خاطر در این الکتترودهای جوشکاری سرباره بیشتر است. از ویژگی های دیگر الکترود اسیدی این است که دارای ظاهر یکدست و مناسبی است که سرباره یا گل جوش به راحتی از آن جدا می شود از طرفی الکترود اسیدی در پوشش فلاکس خود مقدار زیادی از اکسید آهن دارد. این مقدار زیادی از اکسد آهن در الگترود موجب ضعیف شدن خواص مکانیکی و اکسیژن بالا در فلز جوش می شود. االکترود جوشکاری E7017 از معروف ترین الکترودهایی اسیدی است که برای خرید آن می توان بر روی خرید الکترود در اصفهان کلیک کنید.

——————————————————————————–

الکترود جوشکاری ظریف

هم اکنون در جوشکاری ظریف از الکترودهایی با قطر 2.5 استفاده می شود این الکترودها برای جوشکاری ظریف مناسب تر هستند. در زمان خرید الکترود حتما به اندازه و ضخامت الکترود توجه داشته باشید و با توجه به نحوه جوشکاری و شرایط آن الکترود مناسب را خریداری کنید.

——————————————————————————–

نحوه نام گذاری سیم جوش

نحوه نامگذاری سیم جوش به این صورت است که A.W.S مخفف این عبارت American welding society  به معنی جامعه جوشکاران ایلات متحده آمریکاست.

حرف E در ابتدای کد‌های الکترود به این معنی است که این محصول برای استفاده در جوشکاری با الکتریسیته مناسب تر است. به این نکته باید توجه داشته باشید که در صورت قرار گیری حروف RG قرار گیرد. این به معنی استفاده از آن در جوشکاری با گاز است. عدد 4 یا 5 بعد از آن مشخص کننده استقامت و مقاومت جوشکاری را نشان می دهد.

دو رقم بعد از حرف اول نیز نشان دهند این است که فشار کشش گرده جوش چقدر می باشد که این رقم باید در 1000 ضرب شود تا به درستی فشار کششی گرده جوش بدست آید. از طرفی رقم 4 نیز نوع جریان و ویژگی های ظاهری را نشان می دهد در واقع  این ارقام از 0 شروع و تا عدد 8 ادامه دارد. افرادی که در رابطه با فروش الکترود در اصفهان و سایر نقاط کشور در اکثر شهرها فعالیت می کنند باروش نامگذاری الکترودها کاملا اشنا هستند.

——————————————————————————–

تقسیم بندی الکترود ایدن از نظر ساخت

الکترود ایدن در اصفهان
الکترود ایدن در اصفهان

الکترود از لحاظ نحوه ساخت به دسته های مختلف دسته بندی می شود که عبارت اند از:

  • الکترود انجماد سریع
  1. تشکیل قوس قدرتمند
  2. تشکیل سرباره اندک
  3. بکارگیری در همه ی شرایط جوشکاری
  4. برخوردار بودن از فلاکس بسیار سنگین
  • الکترود چسبان سریع
  1. داشتن فلاکس سنگین بر روی مفتول
  2. برخوردار بودن سرعت بالای نرخ رسوب گذاری
  • الکترود کم هیدروژن

——————————————————————————–

سخن پایانی

این محصول با توجه به ضخامت، جنس مفتول و پوشش فلاکس انواع متنوعی دارد که برای مفتول آن از مفتول هایی همچون فولاد زنگ نزن، فولاد کم کربن ، مفتول نیکلی و مفتول های آلومینیومی استفاده می شود. از طرفی پوشش های آن نازک، متوسط و خیلی ضخیم است. الکترو ایدن یکی از معتبرترین برندهایی است که فروش الکترود ایدن در اصفهان و سایر نقاط کشور توسط نمایندگی های این محصول انجام می شود. شما برای دریافت قیمت الکترود ایدن در اصفهان و همچنین خرید الکترود ایدن در اصفهان می توانید با مراجعه به سایت و مشاهده محصولات نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام کنید. درباره ما

——————————————————————————–

دیگر خدمات ما